Al-Muqaddimah

semua frasa + subjek + predikat + nahu + dengung + lughah + balaghah + saraf + harakat apekejadah dalam blog ni aku tulis sendiri dengan menggunakan kepala otak aku sendiri atau dari pusat sumber rujukan yang
dipercayai serta muktamar. kalau nak komen sangat dialu-alukan. tafaddhal. kalau nak kutuk sila pikir banyak kali dulu sebab makhluk lain pun akan baca kutukan kau. aku ade hak nak tulis apa aku suka. ini negara bebas dengan kebebasan bersuara... sila baca dengan minda dan hati yang terbuka dan bukan terlangkup. aku sekadar menyampaikan dakwah dan pesanan serta peringatan dengan caraku sendiri...

Kipas-Susah-Mati~

لا اله الا الله محمد رسول الله في کل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Monday, March 27, 2017

Perihal owner majikan yang buta hati

Di mana harus ku mulakan cerita. Perihal sepasang suami isteri yang banyak duit tapi hakikatnya masih miskin. Sebab tak cukup-cukup dengan duit dan harta yang ada masih lagi nak menindas orang lain.

Ramai dah yang terkena. Anak murid aku pun dah terkena dengan musibat ni. Dah sekarang aku pun macam nak merasa je perangai musibat yang sama ni.
Betina suruh aku kerja 8 jam sehari. Bullshit ape student langsung tak ramai. 6 jam sehari pun dah terlebih jaga budak2 ni. Kelas sejam setengah cukuplah. Tuisyen lama-lama pun budak-budak ni main je lebih. Fuck la.

Habis tu nak suruh aku kerja 8 jam sehari buat hape? Duduk goyang kaki walaupun tak ada orang? Menghabiskan membazir duit bayar aircond dan letrik? Pakai otak la bodo.

Dah tu aku je pulak yang kena jaga budak-budak mentah ni? Kau duduk goyang kaki dapat telan duit yuran tuisyen? Sial la kau. Kalau kau baca ni sila sedar diri sikit. Sila mereput. Pergi meninggal.

Lagi kau cakap mau potong gaji aku? Pundek la kau student tak cukup kau la yang kena promosi. Kerja aku mengajar je. Admin kau. Kutip yuran kau. Management kau. So kau la yang kena pikir mana nak cari student lagi. Ape tu pun tak boleh nak pikir ke hah kepala lancau?

Laki bini sama je. Pakai 6 series ingat dah mewah sangat la tu? Miskin la woi. Sebab lau tak cukup-cukup dengan duit yang ada. Lagi nak peras keringat orang lain yang dah tersedia dengan hutang dan masalah. Fuck la weh.

Memang kerja dok menindas orang je eh? Patutlah guru yang dulu blah je. Sebab tak tahan dengan perangai kau laki bini sama je. Kadang-kadang tuhan dah balas tapi kau masih tak nampak kan? Tak pela.. Tunggu la balasan tuhan yang lebih besar baru kau nampak dan baru kau rasa ape yang kau dah aniaya pada orang-orang teraniaya macam kami ni.

Last but not least. Sila meninggal. Kalau hidup tak habis-habis menyusahkan orang. Go to hell...

Sunday, December 18, 2016

Enough is enough

Hari ni aku sekali lagi nk melepaskan geram. Geram kat makhluk yang nampak je zahir macam baik tapi hati busuk macam bangkai. Tahi lagi wangi dari hati orang macam ni.

Terus terang aku kata makhluk macam ni takde akal. Boleh dikategorikan sebagai orang gila. Adik beradik pun sama je gila semua. Gila sebab ada otak tapi tak sedar diri. Sedarlah sikit siapa yang membesarkan dan menjaga kau orang dulu masa mak bapak kau buang kau. Dibagi duit belanja, dihantar sekolah. Sekarang bila masing-masing dah kaya. Dah ada kereta keliling rumah, rumah dah besar duit dah berkoyan-koyan, kau lupa diri. Tu golongan bangsat namanya.

Mak aku pungut kau.. Memang istilahnya PUNGUT. Dari tak ada apa2. Sedar diri sikit woi sialan. Barua bodoh tak kenang jasa. Tak guna kau hantar anak kau belajar agama la. Tapi jasa orang kau tak kenang. Kau lupa asal usul kau. Dasar adik beradik semua tak waras. Gila dunia, gila duit gila harta. Dasar tak cukup walau segunung emas di hempap kau kau orang.

Orang yang dah tak ada pun kau masih nak tuntut duit hutang. Yes hutang memang wajib dibayar. Tapi jasa tak mampu dinilai dengan wang ringgit. Jasa mak aku membesarkan korang semua tu tak ternilai dek duit yang kau tuntut macam orang gila. Sial la.

Masing-masing sila pergi meninggal la. Hidup pun macam zombie yang takde akal nak buat hape. Gi mampos cepat la sikit ye. Memang kalau sekarang ni aku cukup dah duit nk byr hutang tu memang aku akan campak je kat muka kau.. Atau aku sumbat je dalam mulut kau sehelai-sehelai.. Aku tebuk perot kau dan sumbat je duit tu dalam tu.. Atau aku sula je sekeping2 duit tu kat lubang jobo kau. Cilake.

Dah settle lepas byr hutang2 ni aku dah takde dah hubungan dengan sekor-sekor malaun ni. Putus sedara ke silaturrahim ke lantak la. Aku tak bersaudara dengan bangsat yang takde otak dan tak kenang jasa macam kau orang. Sebab cara kau tuntut hutang mengalahkan along. Aku tak nampak cara kau walaupun pun nak balas jasa. So pergi mampos la.

Memang dasar babi lupa diri. Elok disembelih je sial sekor-sekor ni. Sebab semua orang pikir nak duit duit duit je. Cibai.

Kau babi memang senang bercakap. Kau cakap ikut sedap cibai kau aje tanpa pikirkan keadaan orang lain. Lepas ni aku dah tak kan kenal kau dah. Gi mampos. Go to hell aje la. Jasa tak kenang, lagi nak menyusahkan orang babi. Fuck off babi.

Saturday, November 19, 2016

Salam takziah

Salam takziah kepada lancau-lancau sekalian. Hell is suitable for you. Please get die. Kau makhluk paling dibenci pernah dunia jumpa.

Salam middle finger.

Both hand.

Legs too.

Fcuk...

I am sorry...

I am sorry...
Mintak maaf kalau aku terlancaukan kau..
Mintak maaf kalau aku rasa nak siat-siat kau jadi seronding..
Mintak maaf kalau aku sula kau dengan batang penyapu lidi...
Ikutkan memang aku buat kau jadi satey guna buluh lemang...

Mintak maaf..
Sebab bagi aku kau memang sampah.
Tak layak dek hidup.
Pegi mampos.
The soon the better.

Middle finger.
Fuck off.

Asyik Facebook je...

Sebelum ni semua aku luahkan kat Facebook. Medan dia mana semua dunia boleh baca. Now we are going back to old school. Back to blog. Kurang sikit pembaca. Senang nak maki nak hamun nak pukimak lancau kau. Senang aku nak lahanat dan laknatkan kau ikut suka hati aku la.

Memang ikut suka hati aku ikat je kat kat tiang pencawang elektrik tu. Biar kau short dan rentung mampos keras hitam kat pencawang tu. Atau aku masukkan je kau kat mesin buat burger tu. Blend kasi lumat kaw kaw dan buat sosej kasi babi tonyok makam tiap-tiap hari. Itu memang just for you. Please go to hell motherfucker....

Related Posts with Thumbnails
dah abis baca kan? dah.. sila la blah. tutup window ni kalau dah tak nak baca lagi. kalau nak baca naik atas balik. sekian. end of transmission. tuttttttt.....
back to top