Al-Muqaddimah

semua frasa + subjek + predikat + nahu + dengung + lughah + balaghah + saraf + harakat apekejadah dalam blog ni aku tulis sendiri dengan menggunakan kepala otak aku sendiri atau dari pusat sumber rujukan yang
dipercayai serta muktamar. kalau nak komen sangat dialu-alukan. tafaddhal. kalau nak kutuk sila pikir banyak kali dulu sebab makhluk lain pun akan baca kutukan kau. aku ade hak nak tulis apa aku suka. ini negara bebas dengan kebebasan bersuara... sila baca dengan minda dan hati yang terbuka dan bukan terlangkup. aku sekadar menyampaikan dakwah dan pesanan serta peringatan dengan caraku sendiri...

Kipas-Susah-Mati~

لا اله الا الله محمد رسول الله في کل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Saturday, November 19, 2016

Asyik Facebook je...

Sebelum ni semua aku luahkan kat Facebook. Medan dia mana semua dunia boleh baca. Now we are going back to old school. Back to blog. Kurang sikit pembaca. Senang nak maki nak hamun nak pukimak lancau kau. Senang aku nak lahanat dan laknatkan kau ikut suka hati aku la.

Memang ikut suka hati aku ikat je kat kat tiang pencawang elektrik tu. Biar kau short dan rentung mampos keras hitam kat pencawang tu. Atau aku masukkan je kau kat mesin buat burger tu. Blend kasi lumat kaw kaw dan buat sosej kasi babi tonyok makam tiap-tiap hari. Itu memang just for you. Please go to hell motherfucker....

No comments:

Related Posts with Thumbnails
dah abis baca kan? dah.. sila la blah. tutup window ni kalau dah tak nak baca lagi. kalau nak baca naik atas balik. sekian. end of transmission. tuttttttt.....
back to top