Al-Muqaddimah

semua frasa + subjek + predikat + nahu + dengung + lughah + balaghah + saraf + harakat apekejadah dalam blog ni aku tulis sendiri dengan menggunakan kepala otak aku sendiri atau dari pusat sumber rujukan yang
dipercayai serta muktamar. kalau nak komen sangat dialu-alukan. tafaddhal. kalau nak kutuk sila pikir banyak kali dulu sebab makhluk lain pun akan baca kutukan kau. aku ade hak nak tulis apa aku suka. ini negara bebas dengan kebebasan bersuara... sila baca dengan minda dan hati yang terbuka dan bukan terlangkup. aku sekadar menyampaikan dakwah dan pesanan serta peringatan dengan caraku sendiri...

Kipas-Susah-Mati~

لا اله الا الله محمد رسول الله في کل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Thursday, June 23, 2011

hai awak kat sana.....

penat ke cari??


baru jumpe?


kenape cari?


tak payah la cari lagi...


buat awak sakit hati je kan?


saya pun sakit awak taw tak...


ape? awak tak taw??


ok..saya nak bagitaw...


saya dah kecik hati dengan awak...


kalau kita tak bertemu dulu pun lagi bagus rasanya kan...


takde la awak sakit hati sampai macam nie...


awak ingat lah...


satu hari awak jgn menyesal...


sebab saya mungkin dah takde lagi masa tu...


masa tu dah terlewat....


sebab saya dah sangat2 jauh hati...


sebab awak sanggup wat saya jauh hati...


awak buang saya dari list awak...


awak larikan diri awak diri saya..


awak memang sanggup kan...


awak sanggup buang saya dari hidup awak... 


sedangkan awak tahu hakikatnya...


awak menolak takdir kan?


awak menolak hakikat??


betapa saya sentiasa doakan agar kita dapat bersama...


siang malam saya pikirkannya...


bukan untuk orang lain...


tapi untuk kita...kita!!!


sedangkan saya mencuba dengan seksa sekali untuk kebaikan kita...


untuk kebahagiaan kita...


awak tak tau betapa sakitnya saya backup awak...


backup hubungan kita ni..


tapi...awak tuduh saya itu ini...


takde pun niat saya nak perli awak...


tolong jangan tuduh saya yang bukan2...


tapi awak tak dgr lg penjelasan saya...


awak tak bagi saya peluang nak explain...


tapi2 terus menerus awak hukum saya...


perlakuan awak menunjukkan yang awak benci saya...


saya sediih dan sakit sangat2....


tak apelah...


mungkin awak tak pernah terfikir hal nie..


awak tak penah berada di tempat saya....


terpulanglah pada awak...pikirkanlah...


sebelum terlewat.....


umur saya tak tentu...


bila2 tuhan boleh tarik nyawa kan....


hidup pun menyakitkan orang watpe...


tambah2 lagi saya yang bangsat nie...

No comments:

Related Posts with Thumbnails
dah abis baca kan? dah.. sila la blah. tutup window ni kalau dah tak nak baca lagi. kalau nak baca naik atas balik. sekian. end of transmission. tuttttttt.....
back to top