Al-Muqaddimah

semua frasa + subjek + predikat + nahu + dengung + lughah + balaghah + saraf + harakat apekejadah dalam blog ni aku tulis sendiri dengan menggunakan kepala otak aku sendiri atau dari pusat sumber rujukan yang
dipercayai serta muktamar. kalau nak komen sangat dialu-alukan. tafaddhal. kalau nak kutuk sila pikir banyak kali dulu sebab makhluk lain pun akan baca kutukan kau. aku ade hak nak tulis apa aku suka. ini negara bebas dengan kebebasan bersuara... sila baca dengan minda dan hati yang terbuka dan bukan terlangkup. aku sekadar menyampaikan dakwah dan pesanan serta peringatan dengan caraku sendiri...

Kipas-Susah-Mati~

لا اله الا الله محمد رسول الله في کل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Saturday, January 23, 2010

L.A.P.A.R.

Lapar. Makan.

Makan. Kenyang.

Kenyang. Mengantuk.

Mengantuk. Tidur.

Tidur. Bangun.

Bangun. Bosan.

Bosan. Otak kosong.

Otak kosong. Merapu.

Merapu. Lapar.

2 comments:

azwa amani said...

huhuhuhuhuu..best..simple..dan meaningfull

Tukang Tulis said...

bila abg baca balik rasa kelakar giler... hahaha...

Related Posts with Thumbnails
dah abis baca kan? dah.. sila la blah. tutup window ni kalau dah tak nak baca lagi. kalau nak baca naik atas balik. sekian. end of transmission. tuttttttt.....
back to top