Al-Muqaddimah

semua frasa + subjek + predikat + nahu + dengung + lughah + balaghah + saraf + harakat apekejadah dalam blog ni aku tulis sendiri dengan menggunakan kepala otak aku sendiri atau dari pusat sumber rujukan yang
dipercayai serta muktamar. kalau nak komen sangat dialu-alukan. tafaddhal. kalau nak kutuk sila pikir banyak kali dulu sebab makhluk lain pun akan baca kutukan kau. aku ade hak nak tulis apa aku suka. ini negara bebas dengan kebebasan bersuara... sila baca dengan minda dan hati yang terbuka dan bukan terlangkup. aku sekadar menyampaikan dakwah dan pesanan serta peringatan dengan caraku sendiri...

Kipas-Susah-Mati~

لا اله الا الله محمد رسول الله في کل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Thursday, January 7, 2010

Skin laptop baru

PC Fair yang lepas aku dapatlah shopping beberapa barang-brang komputer. Dapat pulak free cash voucher RM30. Apa lagi, sakan lah beli apa yang patut dan sedap mata memandang. Beli pulak pada hari terakhir jadi kebanyakkan barang harganya dah turun tak banyak sikit.


Aku sempat beli casing external hard disk macam kulit (yang sebenarnya PVC tapi cantik), cable 3.5” sub woofer, mouse lelong, dan 2 keping DVD haram (cetak rompak) bertajuk Inglourious Basterds dan This Is It. Dua cerita ni memang aku dah cari kat LAN tapi tak jumpa. Hangin betul. Tapi yang paling aku mengidam nak beli ialah skin laptop untuk menghiasi laptop aku yang dah agak buruk dan banyak tampalan-tampalan ni (macam seluar koyak pulak).



Aku memang mencari skin yang ada gambar labah-labah (ada maksud tersendiri…hehe). Jadi skin yang serupa dengan skin idaman hati ialah skin spiderman. Ada 2 corak skin yang dijumpai: Spiderman baik dan Spiderman jahat (hitam). Yang Spiderman baik tu berwarna merah macam biasa, jadi aku pilih yang hitam jahat pulak. Skema pula rasanya kalau pilih yang baik tu. Hehe.







Berikut adalah gambar-gambar laptop aku setelah dihias dengan skin laptop idaman aku. Boleh tahan la. Tak la terlalu pandai menghias tapi cukup la untuk puaskan hati aku. Haha. Habis luar dan dalam aku hias. Agaknya kalau ada skin lebih, bahagian ‘dalam’ laptop ni pun aku hias jugak. Hahaha.

No comments:

Related Posts with Thumbnails
dah abis baca kan? dah.. sila la blah. tutup window ni kalau dah tak nak baca lagi. kalau nak baca naik atas balik. sekian. end of transmission. tuttttttt.....
back to top