Al-Muqaddimah

semua frasa + subjek + predikat + nahu + dengung + lughah + balaghah + saraf + harakat apekejadah dalam blog ni aku tulis sendiri dengan menggunakan kepala otak aku sendiri atau dari pusat sumber rujukan yang
dipercayai serta muktamar. kalau nak komen sangat dialu-alukan. tafaddhal. kalau nak kutuk sila pikir banyak kali dulu sebab makhluk lain pun akan baca kutukan kau. aku ade hak nak tulis apa aku suka. ini negara bebas dengan kebebasan bersuara... sila baca dengan minda dan hati yang terbuka dan bukan terlangkup. aku sekadar menyampaikan dakwah dan pesanan serta peringatan dengan caraku sendiri...

Kipas-Susah-Mati~

لا اله الا الله محمد رسول الله في کل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Thursday, January 28, 2010

Private Number?

Sedang aku syok dan asyik menulis blog, tiba-tiba handphone aku bergetar (aku kalau kat rumah memang letak mode senyap je. Tak suka bising-bising). Getarannya sekejap aje. Dalam hatiku terdetik siapalah yang bongok sangat buat miscall ni.

Aku periksa nombornya. Kalau aku tahu siapa memang aku hantar SMS sindiran berkata, “Alahai kesiannya tak ada kredit ye? Buat misscall je ke?”

Namun tak ada nombor keluar. Private number. Ni lagi satu punya sengal dalam kepala. Dah tahu kau tu pakai private number buat apa nak misscall aku? Memang sampai kiamatlah aku tak akan tahu siapa yang buat misscall. Kalau iye pun rindu ke, bosan ke, sunyi ke, perlukan teman ke, tunjukkan la nombor tu supaya senang aku nak tahu.

Kalau dah boring sangat tu SMS la ON SUNYI ke 32121. Tak pun kalau dah level dewa tak tahan sangat bosan tu SMS pulak ON SANGAP ke 37647!

No comments:

Related Posts with Thumbnails
dah abis baca kan? dah.. sila la blah. tutup window ni kalau dah tak nak baca lagi. kalau nak baca naik atas balik. sekian. end of transmission. tuttttttt.....
back to top