Al-Muqaddimah

semua frasa + subjek + predikat + nahu + dengung + lughah + balaghah + saraf + harakat apekejadah dalam blog ni aku tulis sendiri dengan menggunakan kepala otak aku sendiri atau dari pusat sumber rujukan yang
dipercayai serta muktamar. kalau nak komen sangat dialu-alukan. tafaddhal. kalau nak kutuk sila pikir banyak kali dulu sebab makhluk lain pun akan baca kutukan kau. aku ade hak nak tulis apa aku suka. ini negara bebas dengan kebebasan bersuara... sila baca dengan minda dan hati yang terbuka dan bukan terlangkup. aku sekadar menyampaikan dakwah dan pesanan serta peringatan dengan caraku sendiri...

Kipas-Susah-Mati~

لا اله الا الله محمد رسول الله في کل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Thursday, February 4, 2010

Melukut lagi

Aku terasa hati lagi hari ini. Entah mengapa aku asyik nak terasa hati je. Dengan orang ni. Dengan orang tu. Hari ini pulak bila kedatangan aku rasa macam tak diundang. Aku datang atas dasar jemputan oleh seseorang. Tapi bila aku datang je semua orang ingat aku ni macam orang asing. Rasa macam alien pulak. Sakit hati rasanya. Meluap-luap.

Tapi aku buat bodoh je. Pergi lantak la ape orang lain nak kata, nak cakap belakang, cakap depan. Suka hati korang lah. Yang aku tahu aku buat kerja aku sendiri. Aku punya suka.

2 comments:

syud said...

i'm soooo sorry my dear........

Tukang Tulis said...

ini tak ada kaitan dengan reunion ok....

Related Posts with Thumbnails
dah abis baca kan? dah.. sila la blah. tutup window ni kalau dah tak nak baca lagi. kalau nak baca naik atas balik. sekian. end of transmission. tuttttttt.....
back to top