Al-Muqaddimah

semua frasa + subjek + predikat + nahu + dengung + lughah + balaghah + saraf + harakat apekejadah dalam blog ni aku tulis sendiri dengan menggunakan kepala otak aku sendiri atau dari pusat sumber rujukan yang
dipercayai serta muktamar. kalau nak komen sangat dialu-alukan. tafaddhal. kalau nak kutuk sila pikir banyak kali dulu sebab makhluk lain pun akan baca kutukan kau. aku ade hak nak tulis apa aku suka. ini negara bebas dengan kebebasan bersuara... sila baca dengan minda dan hati yang terbuka dan bukan terlangkup. aku sekadar menyampaikan dakwah dan pesanan serta peringatan dengan caraku sendiri...

Kipas-Susah-Mati~

لا اله الا الله محمد رسول الله في کل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Saturday, November 7, 2009

I. Alhamdulillah


Hmm. Sempat juga aku siapkan blog terbaruku ini. Dulu aku tak tau nak bagi nama ape untuk blog ni. Sampailah ada sekali tu kekasihku mengajakku masuk ke MPH yang kat Alpha Angle Wangsa Maju tu untuk usha-usha novel terbaru di pasaran. Aku yang sememangnya beli buku novel tapi tak baca terus mencari novel-novel terbaru karya Faisal Tehrani. Aku jumpa. Ada satu slot kat rak tu yg menempatkan buku-buku karya beliau. Hmm. Ada buku yang bertajuk Saasatul Ibaad menarik perhatian aku. Aku terus tarik buku tu keluar lain selak-selak macam orang berniat nak beli.

Shortcut ceritalah - aku terus beli buku tu dengan hasil berpinjamkan sementara duit awek aku dalam RM 30. Masa balik awek aku pulak kata dia nak baca dulu buku tu. Aku pun bagilah. Tak apelah. Nanti ada banyak masa lagi untuk aku habiskan baca buku tu. Silap-silap memang aku buat simpan je. jadi, dari buku itulah aku dapat ilham untuk bagi nama blog ni. Thanks Faisal Tehrani. A credit credited to you. Bukan kad kredit.

No comments:

Related Posts with Thumbnails
dah abis baca kan? dah.. sila la blah. tutup window ni kalau dah tak nak baca lagi. kalau nak baca naik atas balik. sekian. end of transmission. tuttttttt.....
back to top