Al-Muqaddimah

semua frasa + subjek + predikat + nahu + dengung + lughah + balaghah + saraf + harakat apekejadah dalam blog ni aku tulis sendiri dengan menggunakan kepala otak aku sendiri atau dari pusat sumber rujukan yang
dipercayai serta muktamar. kalau nak komen sangat dialu-alukan. tafaddhal. kalau nak kutuk sila pikir banyak kali dulu sebab makhluk lain pun akan baca kutukan kau. aku ade hak nak tulis apa aku suka. ini negara bebas dengan kebebasan bersuara... sila baca dengan minda dan hati yang terbuka dan bukan terlangkup. aku sekadar menyampaikan dakwah dan pesanan serta peringatan dengan caraku sendiri...

Kipas-Susah-Mati~

لا اله الا الله محمد رسول الله في کل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Tuesday, November 10, 2009

VIII. aku di library lagi hari ini

aku di library lagi hari ini. menghabiskan masa dengan mengetuk-ngetuk keyboard dan menekan-nekan mouse pad di laptop. sekali lagi. aku bosan. aku menghadap ke arah masjid dari cermin tingkat 4 library IIUM. hujan masih bercucuran dengan titik-titik lembutnya.

aku di library lagi hari ini. di belakangku ade 2 orang sahabatku yang pernah sama-sama join program kat Banting. tak lama dahulu. mereka khusyuk menatap buku-buku kejuruteraan yang aku sepatah haram pun tak paham. ade nombor. ade huruf. tapi tulisan kurang. yang berderet-deret hanya formula yang aku nampak. tapi tak pernah pulak join Formula 1 kat Sepang. ape punye org daa.

aku di library lagi hari ini. masuk ni dah 3 hari berturut-turut aku datang ke library. suatu kerutinan yang aku tak pernah buat sebelum ni. pernah la datang library. tapi tak la sampai berturut-turut. exam period agakya. getus hatiku yang tengah kosong. kosong. tiada apa-apa perasaan. hanya terus mengetuk-ngetuk keyboard laptop di atas meja.


kalau bukan atas meja kat mane lagi???

aku di library lagi hari ini. ntah la. nak study tak ada mood. nak main facebook dah boring. ni la hobi terbaru aku. dok melayan blog yang baru usia tak sampai seminggu. bajet nak lawan orang lain la yang dah bertahun-tahun dok maintain blog.

piirahhh!!!
Related Posts with Thumbnails
dah abis baca kan? dah.. sila la blah. tutup window ni kalau dah tak nak baca lagi. kalau nak baca naik atas balik. sekian. end of transmission. tuttttttt.....
back to top