Al-Muqaddimah

semua frasa + subjek + predikat + nahu + dengung + lughah + balaghah + saraf + harakat apekejadah dalam blog ni aku tulis sendiri dengan menggunakan kepala otak aku sendiri atau dari pusat sumber rujukan yang
dipercayai serta muktamar. kalau nak komen sangat dialu-alukan. tafaddhal. kalau nak kutuk sila pikir banyak kali dulu sebab makhluk lain pun akan baca kutukan kau. aku ade hak nak tulis apa aku suka. ini negara bebas dengan kebebasan bersuara... sila baca dengan minda dan hati yang terbuka dan bukan terlangkup. aku sekadar menyampaikan dakwah dan pesanan serta peringatan dengan caraku sendiri...

Kipas-Susah-Mati~

لا اله الا الله محمد رسول الله في کل لمحة ونفس عددما وسعه علم الله

Wednesday, November 11, 2009

X. library oh library

masuk hari ni dah 4 hari aku datang ke library. aku tulis post ni pun kat library. ntah la. kuat betul manderam si library ni. maybe sebab ade wireless kot. tu pun antara salah satu tujuan aku datang sini jugak. kat bilik tu wifi macam nak tak nak je masuk dalam laptop aku. haru betul.

bila dah masuk library ni pulak. mula-mula sekali mesti nak bukak laptop. layan facebook, check emel barang sejam dua. tapi la ni dah makin parah. dah berjam-jam dah online tak berhenti-henti. study tak jugak. kalau mak aku taw mau mengamuk dia. tapi nak buat camne. dah mood tu tak sampai lagi. bila sampai seru?

woi mood cepatlah datang! aku tunggu kau!

tapi jeritan hanya tinggal jeritan. masih terngiang-ngiang. macam bunyi nyamuk di malam hening. buat penat aku je bawak beg berat-berat. ada tanda macam nak koyak kali ketiga beg ni. angkut buku tebal-tebal. kesian kau ye beg? nanti aku pakai troli yek? hahaha.

yang buat aku duk lama kat library ni bukan ape. internet ade. wifi signal kuat. aku siap duduk betul-betul kat bawah router ni. tapi speed dia macam sipot sedot yang tersumbat! agaknya sebab ramai orang yang guna serentak kot. hampeh betul. sekali lagi aku tensi...

4 comments:

Related Posts with Thumbnails
dah abis baca kan? dah.. sila la blah. tutup window ni kalau dah tak nak baca lagi. kalau nak baca naik atas balik. sekian. end of transmission. tuttttttt.....
back to top